Voldoet het product dat u aangeschaft heeft niet aan uw verwachtingen, of heeft uw product schade? Dan kunt u deze retour sturen aan ons.

Hieraan zijn wel enkele voorwaarden verbonden:

  • U heeft uw product via onze website, www.handelbijvanandel.nl, besteld.
  • Heeft u via bol.com besteld, dan dient u uw product retour te melden via uw bol.com account. De retour procedure en terugbetaling verlopen via bol.com, dit zal tussen de 3 en 14 werkdagen in beslag nemen.
  • U heeft uw product niet langer dan 14 dagen in huis. We controleren dit met de afleverdatum in het systeem van onze transporteurs.
  • U heeft alle toebehoren die uw product horen en de originele verpakking nog.
  • Als u het product retour stuurt omdat u deze achteraf toch niet nodig had of de verkeerde heeft besteld, zullen de kosten voor het retourneren van het product voor uw eigen rekening zijn.

Voldoet u aan al deze voorwaarden, dan kunt u uw product retour sturen. Neem contact met ons op door een e-mail te sturen naar service@handelbijvanandel.nl. Houdt uw bestelnummer en de reden van het retour sturen bij de hand. Een van onze collega’s zorgt ervoor dat de retourprocedure in gang wordt gezet. Wij leggen u uit over de vervolgstappen. De kosten voor het retourneren van een product zijn voor eigen rekening tenzij het om een verkeerd geleverd of defect product gaat.

Als uw product bij ons retour is gekomen, controleren wij uw product en alle toebehoren. Binnen enkele werkdagen keuren wij uw retour gekomen product goed of af. Als uw retour is goedgekeurd ontvangt u binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag, minus eventuele retourkosten of overige afhandelingskosten, teruggestort op de rekening waarmee u de bestelling heeft geplaatst.

X